tisdag 11 maj 2010

Bikini ångest!




Satt precis och läste på alla tips om hur man ska bli smal inför sommaren nu till bikini season.. Jag tycker det är så onödigt att tjata om detta varje år, precis som att inte alla tänker på det redan, utan att behöva bombas av dåligt självförtroende när man läser att man kan skaffa ett sexpack på 4 veckor. Jag menar, seriöst, vilken kropp klara av att skapa en tvättbräda på 4 veckor på ett hälsosamt sätt. Och VARFÖR skulle man behöva ett sexpack bara för att det är sommar?
Alla har något som man tycker om hos sig själv, elr ja, nästan alla har det, varför inte fokosera på det man har och skita i resten!
Jag spenderar mycket hellre en dag på stranden och solar, badar, leker och busar, än att ligga och hålla in magen och skämmas för extra kilo och bleka ben.
Jag vägrar missa livet på grund av så ytliga anledningar. Det är så löjligt egentligen! Jag ska inte säga att inte jag faller för det ibland och önskar att jag ist var si elr så, men jag försöker tänka; jag är faktiskt helt okej!
Lycka, välmående och utstrålning skiner genom och gör dig alltid mycket vackrare än en deffad kropp någonsinn kan göra! Så tänk på det nästa gång du känner att du vill springa så snabbt du kan och slänga dig i havet, vem bryr sig att det dallrar lite här och var, det ser ju bara så härligt ut! <3
Jaja, just sayin'..

Tack mor och far för en mysig middag ikväll! Ser fram emot att få se din stickning mor;) Nu ska jag hoppa i säng! Natti Natti!

1 kommentar:

  1. Fy vad du är klok min vän! Tyvärr är det inte riktigt så jag känner mig på stranden, men det är väl nåt som man kan öva in :) Denna sommaren ska du gå stolt med din fina mage och spänna Ut den allt vad du kan! Puss på dig

    SvaraRadera