måndag 31 maj 2010

Mors dag!


Mors dag till ära så körde vi till Degeberga och åt tårta med mor som jobbade på cafét som vanligt. Hon verkade så trött och i behov av vila, det var mysigt att komma och kramas lite med henne! Nästa år så hoppas jag att vi får gå ut och äta elr så i ledig form<3 Jag tycker som säkert så många andra att jag har världens bästa mamma! Hon finns alltid där, ställer upp och lyssnar, hjälper till och bryr sig utan förbehåll, precis som en mamma ska vara, och jag hoppas att jag en dag (10-09-09 kanske;) blir en lika bra mamma som henne<3

Baby har fått slag helt och är ute och springer som en tok! Han är jätteduktig<3 Jag blir så avundsjuk, för jag skulle oxå vilja vara ute i spåret och jaga bättre tider och längre distanser, men men.. Jag har ju hela livet på mig! Just nu så får jag koncentrera mig på lilla livet i magen som ska må bra. Och tydligen tycker hon inte om när jag är ute och springer<3
Tänkte att jag skulle försöka mig på att simma, så badhuset nästa för min del;)
Adams klass kom 9:a i hela SVERIGE i schackmästerskapet! Adam vann alla sina matcher på schack matt, utom en. Herrejisses vad duktig han är! Jag menar tänk hur många 4:or det finns i hela Sverige! <3


Ikväll så var det iaf SATC 2 som gällde! Jag, Elin, Sjöbeck och BG hade bokat biljetter, och jag var sjukt nöjd med vad jag såg! Personligen så tyckte jag att 2:an var bättre än 1:an. 1:an var så deppig, denna var mer lättsam och rolig som avsnitten är, och vi skrattade en massa!


Nu är det dags för en ny vecka! Sov så gott, I will!

1 kommentar:

  1. Tack min söta Lelle. Du blir säkert en jättebra mamma och jag tror inte du gör alla misstag som jag gjort. Fast ni blev ju de bästa barnen ändå så det lite misstag finns det nog utrymme för <3

    SvaraRadera