torsdag 27 maj 2010

Idag så vaknade jag av att syrran skickade sms till mig, med en bild på henne, mie, bg, johan och Gert & Achberg=) Haha, snacka om att jag blev paff! Då var dom tydligen nere på Fantasi på besök, och vi sponsrar såklart i mustach kampen!

Men nu var jag uppe och hoppade iaf! Frulle i sängen, sen var det jag som sprang ner på stan och fixade lite ärende! Tania ringde och var fast i velsjukans träsk inne i provrummet på INDISKA, så jag ryckte såklart in och berättade för henne vad hon redan visste själv. Och hon gjorde mycket fina inköp som hon kommer att glittra i i sommar!
Sen strosade vi vidare till nostalgia där vi testade deras gelato (som var underbart god, men inte lika god som fantasis;) och ett par koppar kaffe blev det såklart!
Hon är så fin min Tania och ger mig alltid så mycket kärlek och pepp, i love you alot! <3


Sen kilade jag hem och så fixade jag och baby käk! Kött/Bacon/Wokgrönsaker-gryta med ris..mmmmmums! Och nu har vi chillat hela kvällen, halvtittat på kassa melodikvalet som vi inte gick vidare i...go figure.. Näe, vi hade trevligare med chitchat och kaffe i soffan<3 Det kvittar vad vi gör så har vi alltid mysigt<3

Den 26:e maj så blev "min" lille pojke 5 år! Jag kan inte fatta hur fort tiden har gått! Han är en sån fin kille, kärleksfull och klok! Han säger alltid så knasiga men genomtänka saker, och är så lillgammal och smart! Älskar dig Lillen <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar