fredag 7 maj 2010

Ekströms Cafe

Idag så har jag varit i Degeberga på morsans café. Träffade bror där oxå <3
Jag och Alec har typ inte alls setts mycket denna veckan känns det som. Han har sovit för att han har jobbat sent, och jag har varit uppe tidigt och åkt iväg. Haha, så nu ska han komma hem snart så hinner vi ses lite iaf innan jag ska gå och lägga mig <3
Det är iaf roligt att göra lite nytta om dagarna!

Men sht vad jag har blivit dålig på att vara själv hemma. Även om jag är med folk hela dagen, kommer jag sen hem och är hemma själv ett par timmar så blir jag så jäkla uttråkad! Så jag tog ett bad ikväll igen bara för att tiden skulle gå..
Kanske är det så bara att jag lääängtar efter min kille<3

Imårn är det Humlestafetten! Heja Fantasi!! Synd om dom att det ska bli så kasst väder bara..
Jag säger som dig Carro, jag skyller på att vädret varit så kasst, då får man vara lite kass oxå! ;) Miss you!

Kärlek//L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar