tisdag 11 maj 2010

Optikern!

Idag så sov jag iaf inte lika länge som jag gjorde igår! Haha, igår hade jag värsta vilodagen och låg och kollade film och käkade glass hela dagen! Det får man göra ibland;) idag så hade jag en uppföljning hos min optiker, och jag stod på mig och tjatade till mig en annan sorts linser som man kan ha en månad DYGNET RUNT! det var ju det jag menade när jag sa månadslinser, men det fattade inte hon. Så först fick jag såna som man måste ta ut varje kväll och inte kan sova med. Inte så passande för mig som kan få för mig att ta en powernap i princip när som helst:)
Nu kom baby hem, så nu ska vi åka till Degeberga och käka middag hos mor och far som precis kommit hem ifrån en vecka semester i Turkiet! Gissar att dom är brunare än mig..... ! Jag bloggar ifrån min iPhone nu, men jag lyckas inte lägga upp bilder än. Men jag ska till Carro på Torsdag, så jag får se till att hon lär mig hur man gör:) tänkte lägga upp en bild på magen som växer nu mer och mer för varje dag<3 kul nu när det börjar hända mer, nu när hon sparkar hela tiden, mysigt! Haha, det är nog det enda tillfället i livet som man uppskattar att bli sparkad konstant dag ut och dag in;)
have à nice night! Kärlek/ Lelle

1 kommentar:

  1. Gissa vem som inte fattar hur man bloggar från sin iPhone..?!

    SvaraRadera