torsdag 6 maj 2010

It's off!



Sådärja, nu är det gjort!
Jag har typ gått och tänkt på det länge nu, så jag tänkte, bara av med det. Det växer ju ut igen och det är faktiskt "bara" hår;) Som tur är så har jag redan hittat min drömprins som tycker om mig vad jag än hittar på för knas<3 Inte sagt att jag ska gå omkring och vara ful för den saken skull, haha...Men ni fattar;)
Jahupp, imårn så ska jag träffa Martina för en kopp kaffe på stan, hoppas att det blir lika fint sommar morgon väder som det var idag när jag var uppe med tuppen och ryckte in i morsans ställe.
Nu börjar jag riktigt längta efter sommaren, ljumma kvällar, stranden, havet, grilla<3
Nu ska jag hoppa i säng, nyvädrade täcke, nytvättade sängkläder, tänk om man varit så rik så man kunde bytt varje dag!
Ska ställa klockan tänkte jag så att jag kan smyga upp och sätta på kaffe till mig och baby innan han vaknar.. Han brukar alltid hinna före, så är det jag som blir serverad ist.. Så håll tummarna!

"Man ska leva för varandra" elr hur baby... ;)
Kärlek//Lelle

1 kommentar: