onsdag 19 maj 2010

Hej och Hå!

Jisses vad lycklig jag blev igår när solen visade sin bästa sida och sken nästan hela dagen för oss! Man kunde gå utan jacka och ändå vara varm!
När jag satt på bussen till degeberga så tyckte jag att det var så vackert hur solens strålar glittrade i vattnet i rondellen vid statoil <3

För man bli gladare på sommaren! Så är det bara! Och nu så sitter jag och Alec och planerar lite inför sommaren, det ska bli så mysigt, hoppas på fint väder!
Vi har bokat en mini semester med killarna i juli och det ska bli så skoj!

Idag så har vi tvätt tid så jag är bunden till hemmet ett tag, ska försöka hinna med att springa ner på stan och köpa present till mitt älskade gudbarn och hans lillebror som har födelsedagskalas på lördag<3 Sen ska jag träffa Tania, och syrran kommer inom ikväll.
En bra dag fylld med aktiviteter som jag gillar<3

Imårn kväll ska jag kolla på en barnvagn och en säng som far hittat, och eftersom det finns en hel uppsjö av barnvagnar så är det alltid svårt att veta när det är "rätt". Men va tusan, bara den rullar bra, inte ramlar och inte kostar en förmögenhet så ska den väl vara bra, eller?
Nej, nu ska jag sätta igång denna dagen <3


Kärlek ifrån tjockisen <3

3 kommentarer:

  1. Du e fin tjockis=)

    SvaraRadera
  2. <3 vilken söt mage du har! vuxit massa sen jag såg dig sist jhu.. =) puss & kram hela dan!

    SvaraRadera
  3. visste inte att du var gravid :) va roligt..! grattis. när väntas knytet komma ?

    SvaraRadera