söndag 23 maj 2010

Då är ännu en vecka förbi, jag hoppas verkligen att sommaren inte försvinner iväg såhär fort!
I fredags så fick baby jobba över så han var inte ledig alls:(
Men jag körde en runda på stan, fixade lite ärende, beställde linser osv. Och så passade jag på att ta en fika med Nadine som vi planerat så länge! <3
På lördagen så hade vi fullt upp! Baby var och tvättade bilen, sen stack vi och handlade, sen körde vi till Åhus för vi hade ringt på en annons på blocket, och vi gjorde ett klipp! En bilbarnstol med sådana isofix fästen, plus att den hade två basar så att man kan klicka i stolen i två olika bilar.
KÄndes så konstigt på ngt vis när vi körde där ifrån och vi hade en bilbarnstol bak i bilen, vaddå realitycheck! Där ska hon sitta sen när hon kommer till världen liksom! Det känns som det är så låångt borta tills dess, men egentligen börjar det ändå närma sig..<3

Sen var vi på barnkalas för lillen och Olle! Carro och Björn hade fixat så fint, och solen sken och barnen lekte där ute, det var ett jätte mysigt kalas! <3
När vi sen kom hem så solade jag lite på balkongen, sen däckade jag i soffan=)
Jag gjorde ett litet besök hos Mie som hade party, mycket trevligt! Hon hade köpt salta pingviner till mig när dom var i Tyskland, gulle!

Sen blev det äppelkaka och film med baby när jag kom hem igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar