torsdag 20 maj 2010

En mysig dag...

Tack Tania för en jätte mysig dag! Nu vet jag i och för sig att du inte läser bloggar, men iaf <3 Har haft en jätte mysig dag med henne idag, snackat, myst och promenerat lite på stan bara. Mysigt att träffa på Nadine oxå <3 Ibland bara varvar man ner och uppskattar livet och människorna som finns i det, en sån dag har jag haft idag. En massa positiv energi, sommaren som kommer krypandes, det känns som att man kommer ur sitt vinteride nu och börjar skala bort sitt skal man krupit in i under vintern. Så tack för att du fick ut mig idag min fina vän! <3 Och mitt i alltihopa så började lilla busan sparka i magen och Tania var snabbt framme med handen och fick känna, mysigt!


Sen ikväll så kom syrran hit och vi lagade lite käk och var varandras middags dejt=) Det är så himla trist att äta själv! Myys!


Imårn ska jag till Ekströms, det ska bli skoj! På kvällen så ska jag och Pappi kolla på en barnvagn, hoppas den visar sig duglig och fin! Sen blir det nog middag där och man kan ju hoppas på lite fint kvällsväder så kanske det blir en promenad, men jag tror ändå att det kommer att regna;)
Sov så gott, det ska jag försöka...

1 kommentar:

  1. Finaste Lelle...DIN blogg läser jag jue!!!!!
    Tack själv för all energi och ljus du sprider!!!!

    SvaraRadera