måndag 15 augusti 2011

En kväll utan regn

Jisses vad helgen bara försvann. När man jobbar en dag på helgen oxå så hinner man liksom inte känna sig ledig! Söndagen for ju iväg!
Vi hämtade baby på tågstationen sen körde vi hem och gjorde fläskpannkaka, det är Fortf lika gott som när man var barn;)
Jag passade på att ta en löptur när jag skulle hämta min cylle på fantasi. Planerade 3 km som ist blev 5 km och pers! 28:04 min;) och jag var inte så slut som jag brukar, det var riktigt skönt!

Men idag var det jobb igen, 6-15 med Mie å Linnea. Tiden flög iväg även där och rätt vad det var så dök Elin upp och så hann vi oxå jobba lite ihopa och jag blev uppdaterad om deras cykelsemester!;)

När jag kom hem så hade Saga precis somnat så jag joinade baby på soffan och kollade på nån MMA dockusåpa (?!) eller ja, jag låg mest och chillade mer än att kolla;)

Men efter en lång välbehövlig vila på soffan så vaknade lillan och krävde äventyr;)








Och en cykeltur med mamma och pappa i det skönt kvällsvädret passade damen perfa. Oss oxå för den delen;) det blev drygt en mil, och det var skönt att komma ut lite!

Nu ska jag dricka en kopp kaffe till, sen kallar sängen och klockan ringer 04:00....
Sen imårn är det jag som ska på ansikts behandling, sköööönt! (i hope?!;)

/Lelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar