måndag 29 augusti 2011

Nu sprang tiden iväg igen

Jag som blev så duktig på att blogga där ett tag, varje dag och allt, flera gånger till och med=) Men jag vet var det brister.. Det är när jag tagit bilder med digital kameran, så vill jag lägga upp dom på bloggen, och så blir det inte av att jag kopplar in den i datorn och grejjar med det. Suck, men men!

Helgen har flugit förbi, ledig två dagar, hur härligt som helst! I Lördags så lämnade jag och baby Saga hos mormor å morfar en stund, körde vidare till Malmö för en snabb tur på IKEA. Vi fyndade och är nöjda, äntligen en antilop stol till Saga så vi slipper slå tårna i benen som vi gjorde på den andra..!
Och ett litet skrivbord till mig så jag har fått en liten datahörna igen, så mysigt! Lite lampor och sånt annat kul som alltid tycks slinka ner när man besöker IKEA..=)
Vi körde vidare till Rydsgård hem till fina Moster M och hennes familj, där bjöds det på grillfest i trädgården även om vädret bjöd på regn. Dom hade förberett med tält, hur mysigt som helst! Hela fam Fredriksson var med, och där hittade vi vårt lilla troll såklart<3 Vi hade saknat henne mer än hon oss som vanlig, hon var redan i full gång med lek och bus. En jätte mysig kväll tillsammans med kära satt hur fint som helst<3

Nu är det ny vecka igen och imårn så ska vi besöka Sagas dagis. Vi fick brev förra veckan om att hon blivit erbjuden plats och det är dags att skola in den 19/9. Det blev inte det dagis vi valt, men det ska nog gå ändå. Tänk att hon blivit så stor, vår fina tjej. Det kommer gå hur bra som helst för henne, det är jag säker på.


Nu ska jag hoppa i säng, klockan är mer än den borde och klockan ringer 04:00
Baby sitter inne vid sin dator med Saga i knäet och nynnar på en egenpåkommen vaggvisa, lillans ögon är tunga och snart somnar hon. Jag med.. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar