söndag 21 augusti 2011

Löpning och grillning

Jodå, det blev en löptur! Alec har fixat till plattorna på framsidan och jag putsade fönstren och lillan sov sött<3

Elin kom efter hon jobbat och jag och baby drog ut på en 5 km runda. Idag var min form inte lika bra som härom dagen och jag var trött redan efter 1,5 km!! Men det gick ändå;) däckade i gräset när vi kom fram;) baby fortsatte 7 km till...!

Sen tog jag tag i min favorit syssla (faktiskt!) tvätt;) Jag tycker om att tvätta! Elin lekte med Saga här ute på gården under tiden<3

Efter vi duschat och plockat så tände baby grillen, man får ju passa på när det bjuds på sommarkvälllar, det lär det inte bli då många fler av, tyvärr..

Men vi misströstar inte! Supergott grill spjut ala Maxi!



<3


Saga nöjde sig med kokta grönsaker;)




Nu.... Kaffe å soffan;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar