torsdag 18 augusti 2011

Idag när jag kom hem ifrån jobbet då tog jag en härlig powernap med lillan. Baby stack till Maxi för att handla käk. När vi vaknat så kom morfar (far;) på besök! Han hade saknat lilla barnbarnet allt för mycket och hade abstinens<3 så medans dom tog en promenad och baby gav sig ut på en löptur så skruvade jag upp sterion och dammsög å bona golven och dammade här nere. Det är så skönt att gå städa ifred ibland, allt går mycket snabbare och man blir mer effektiv;)




Morfar busar med lillan:)
Jag fixade lite käk och så åt vi tillsammans, Jokke kom oxå och gjorde oss sällskap;)

Mysigt med spontan besök tycker jag! Och så var denna dagen förbi. Nu har jag krupit ner i fåtöljen i babys nya filt + en överaskning som han snappade med hem ifrån affären...




/Lelle

1 kommentar:

  1. Den köpte jag också häromdagen :)

    Puss puss från Carro

    (kan inte kommentera med mitt google-konto, fråga mig inte vad som hänt)

    SvaraRadera