tisdag 23 augusti 2011

Vardag

Först jobb med Elin å Mie, sen cykla till tandvårdshuset där en viss liten dam var på sitt första besök någonsin!

Wow vad många leksaker i väntrummet!



I Pappas trygga famn går det mesta bra <3 

 Jag cyklade vidare hem och Saga å Alec vidare till Maxi. Det kändes så märkligt att komma hem, sätta nyckeln i dörren, gå in, och så var det ingen hemma? Det är familjen som gör ett hem vad det är, och är där ingen där så känns tomheten av faktiskt. Men såklart är det alltid skönt med en timme själv ibland elr så, det behöver alla <3

Vi sov pwernap när baby stack iväg och tvättade bilen! Och när han kom hem så satte jag och Saga upp på cykeln och A hoppade i löparkläderna;) Vi begav oss till Vilans IP där Alecs gamla fotbolls lag spelade sin sista match för säsongen!



Och sen hem igen;) Det var jätte mysigt att cykla i det härliga kvällsvädret, Saga sa inte ett knyst utan njöt förmodligen oxå av turen;) Så 1,5 mil på cykel har det blivit idag!

True Talent, TV 3 nya satsning, vad tycker vi?
Jag tycker det var ett riktigt bra program, och jag gillade konceptet. Det är som Tommy Körberg sa i en intervju, inte "mobbnings-tv". Det handlar om talang, vem som kan sjunga och vem som inte kan. True Talent m.a.o  
Det ska jag klart följa!

Nej, sängen nu, klockan ringer 04 imårn<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar