onsdag 17 augusti 2011

Igår var jag på världens skönaste ansiktsbehandling och underbara Tine! Det var värt att köra till Arkelstorp alla gånger om! Hon var sin lilla studio som hon inrett i sin källare!
Jag fick rengöring, peeling, porrengöring, massage, nack/axel massage, dagkräm och under tiden mellan varven så tvättde hon mina fötter och masserade dom med härlig olja. Jag var i ett underbart tillstånd där man nästan sover men ändå är vaken, underbart! För allt detta betalade jag 300 kr. Så om nån är sugen så bara hör av er så berättar jag mer!

Jag körde vidare till Mie där det vankades personal möte. Helg schema skulle fixas och det gick snabbt och lätt med nya "lapp tekniken", annars kan det bli högljutt och rörigt när vi ses tillsammans allihopa, så detta fungerade hur bra som helst. Hoppas flickorna blir nöjda<3

Idag har jag haft mysig förmiddagen med min familj, frukost i sängen, en promenad och chili innan dagen bjöd på jobb;)
13-19 går ganska fort att jobba! Rara moster Elin hade köpt en jätte fin kofta till Lillan som jag genast testade på henne när jag kom hem, sötnos så fin hon blev i den!



/Lelle

1 kommentar:

  1. Visst är hon duktig Tine. Hon liksom har den rätta känslan i händerna. Mjuk o fin. O så söt lillan är i koftan:-) Far skulle visst hälsa på er i morgon. Men ja ska ju till Tine. Jag får komma en annan dag:-) kram Mor

    SvaraRadera