söndag 21 augusti 2011



Igår så var vi på middag hos mor ocj far i Kyllingaröd. Mor hade lagat till en sjukt god kyckling gryta m kokt potatis till och tomat sallad wok grönsaker och grönsallad. Jag hade smör och havs salt på potatisen, och det är ruskigt gott! Jag tror nog att jag ska ta och göra "himmalagad päremos" snart, det är ju egentligen jätte lätt!

Det var hur mysigt som helst med family tajm, käk kaffe och diskussioner runt bordet, precis som förr;)

När vi kom hem vid 22:30 tiden så slocknade Saga direkt, och sov ända till 10 idag, UTAN att vakna en enda gång inatt. Sovmorgon, oh yes tack Saga;)

Idag har vi världens göttaste chill dag. Vi gör absolut ingenting och det är så skönt. Ute och leker lite, umgås, sitter på framsidan och traggar lite med grannarna, sitter på baksidannoch njuter av solen som vågat sig fram idag;)

Vi vädrar hela lägenheten så just nu ligger jag inne i sängen i nyvädrade täcken och bloggar lite ifrån mobilen. Vid 16 tiden dyker moster Elin upp och ska hänga med Saga. Jag och baby ska ut och springa tillsammans<3
Sen ikväll har vi tvätt tid, då ska jag bädda med nytvättade sängkläder som fortf doftar skjölmedel. Det finns väl inget skönare ån att lägga sig ny duschad i en nybäddad säng !

Nu ska jag fortsätta göra absolut ingenting<3
/Lelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar