tisdag 16 augusti 2011

Gött ös

Igår innan jag gick och la mig så slumrade jag en stund i babys famn på soffan först, det var så välbehövligt skönt att bli omhållen och känna sig lite liten för en stund<3

Klockan ringde 4 och jag cyklade iväg i ottan. Jag måste verkligen fixa min cykel lampa för nu har det ju börjar bli mörkt på morgnarna igen! Och jag vill inte åka på böter...!

Dagen på jobbet gick som tusan, fullt ös med syrran som kollega, varorna var sena så att allt blev lite för senat men det gick ändå. Rätt vad det var så var klockan 13 och Sara Pee kom å bytte av mig, tack å hej<3

Jag cyklade till Tivoli parken för att möta upp Alec och Saga som var där och träffade en kompis till Alec och hans dotter. Saga var i full gång å leka på lekplatsen när jag kom<3
Vidare till barbacka där det var stängt;( men vi gick till naturum ist, det var ju ganska mycket folk där ändå?!

Nu är vi iaf hemma igen och snart ska jag köra till arkelstorp för att bli bortskämd i 1 timme, skönt!
Sen ska jag till Mie för vi ska fixa schemat. Fullt ös, men kul fullt ös, jag gillar;)


/Lelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar