torsdag 7 februari 2013

50 shades of Grey som film..?

Jag läste igår en intervju med författaren till 50 shades of grey. Jag har ju innan liknat huvudrollernas kärlekshistoria vid Twilight parets. Och tydligen så började "50 shades of grey" men att författaren hade fått Twilight feber och spann vidare på S.M böcker. Intressant!
Iaf så är filmrättigheterna sålda, och jag ser med spänning fram emot att få se hur dom ska kunna göra en "barntillåten" film av denna berättelse. Hur dom ska lyckas ta bort de grövsta sex bitarna utan att förändra handlingen. Den kommer säkert bli hur populär som helst. Och jag anar lite nya Pattinsson och Stewert fenomen. Därför är det ju väldigt viktigt vilka som dom castar.
Jag har mina förslag, och det hade varit galet roligt om det hade blivit någon av dom!!

Bild 1: Christian Grey (ni som sett vampire diaries måste hålla med mig!!;)
Bild 2: Anastasia Steel (klockren!!)
Bild 3: Mrs. Robinson (!!!!)
Bild 4: Kate. (Rumskompisen)

Vi får se!







1 kommentar: