torsdag 21 februari 2013

Det blev iaf en sväng på stan med Zara❤ jag som inte shoppar så ofta, köpte lite kläder till barnen. Och så inne på Åhléns så hittade jag en sån tråd/fruktkorg/våningsgrej som jag såg hos Iversen och blev kär i i helgen! Köpte, yes!
Där kan man ju ha både frukt och grönsaker! "Så fort du sätter kniven i grönsaken så blir det en kylvara" som Anticimex killen på jobbet brukar säga. Men innan dess är dt ju fritt fram att ha de framme;)
Det ser mysigt ut att ha sånt framme i ett kök tycker jag, det känns hemma och ombonat. Den stilrena känslan i ett kök är inte min grej, jag gillar när det syns att det kan både bakas och lagas mat där inne. Men visst kan jag tycka det är fint hos andra. Jag är där inne å pular för mycket om dagarna så dt skulle bara bli suck att plocka fram å ställa undan hela tiden.
Hade det inte varit för den där jäkla gips väggen så hade jag velat ha hyllor uppe som man kunde ha "synliga" bakredskap på! Men men, nu skulle jag ju inte snöa in på det?! Haha:)
Men på tal om baka så slängde jag ihop en kladdkaka till mig å Alec till kvällsfika, så jäkla gott! Utan ngt, att bara ätas som den är, tills man inte orkar mer!
Dvs inte så mycket för min del då jag inte är så mycket för sötsaker. Men jag klämde ett vanilj hjärta idag på Fantasi när jag å Zara var där inne å fikade med Elin❤

Men det mesta brände jag nog bort på friskis idag. När Alec kom hem ifrån jobbet så fortsatte han att leka med tjejerna på lekplatsen medan jag gymma.
5 km på löpbandet som "uppvärmning" har blivit en trend för mig nu. Det känns lagom, skönt! Då känns det som att det är lättare att ge allt jag har sen när jag hår över till styrke träningen efteråt. När pulsen redan är ordentligt uppe liksom!

Dock blev jag lite snurrig i slutet och fick sätta mig ner och äta en banan? Jag ska läsa på lite bättre om vad som är bra att äta innan träning. Säkert inte ett vanilj hjärta å en kopp kaffe;)

Bla bla bla, jag skulle bara skriva några rader innan läggdags och nu har jag bara babblat på, om vad? Jaja, nuuuu ska jag sova! Natti natti! ❤







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar