måndag 4 februari 2013

Ny vecka!

Nu är det ny vecka igen och Saga är ju ledig ifrån dagis på Måndagar, så jag bestämde mig för att ringa Hanna. Min VÄLDIGT hög gravida vän som väntar bebis om bara några dagar!
Så jag och flickorna packade in oss i bilen och körde mot S-Borg!
Saga fann sig genast hemma och lekte med hennes pojke som är 4 och även hennes dotter som är snart 9. Och Embla blev genast en favorit. Jag märker att Saga gillar att leka med tjejer som är lite äldre❤ Jag kan inte förstå att hon ska fylla 9! Jag har känt Hanna sen jag var 13 år och jag kommer fortfarande ihåg Embla som en busig liten bebis som jag brukade kasta upp i luften❤
Så fina barn!
Zara hängde ju bara på som vanligt och fick sitta i Hannas bebis stol❤
Vi hann tragga, fika å bara vara, precis som förr. Jag älskar vår vänskap som bara fortsätter där vi lämnade den sist vi sågs, fina Hanna. Snart har ni tre barn!

Vi var iväg hela dagen, så vid 18 kom vi hem å då hade Saga slumrat en stund i bilen. Middag stod på listan. Och fläskfilé i ugn med termometer, 65 grader, jisses vad gott och saftigt det blev! Jag gjorde blomkåls mos till iom att jag drar ner på kolhydrater, gott!
På tal om mat- träning: så lyckades jag springa 5 k, på under 30 minuter igår på gymmet. 29:19 till och med, nöjd, JA;)

Sen blev det lite FaceTime med faster Cicci. Gud vilken bra uppfinning! ❤

Nu har barnen somnat och jag har läst ut 50 nyanser av honom.. Alltså den är så jäkla bra! Ni som läst den vet ju redan, och ni som inte läst den. Den är väldigt....beskrivande, utförlig. Den handlar om två väldigt olika människor som "faller för" varandra och har väldigt olika syn på ett förhållande. Egentligen klassiska temat, två människor ifrån olika världar som ska överkomma allt för kärleken skull. Sen att det är en väldigt snuskig bok, ja, det verkar ju gå hem hos folk iaf;)

Så nu ska min fina kusin Lova, låna ut även 2: an till mig❤ jag gillar när det finns uppföljare, för jag har liksom svårt för när en bra historia tar slut!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar