fredag 15 februari 2013

Veckan som gått!

Alltid när det gått några dagar utan att jag har bloggat så brukar jag kolla genom mina bilder för att se vad vi gjort!
Alec har ju jobbat kväll, så det ha mest varit jag och tjejerna❤
Elin å Far kom in och lekte med oss, vilket var mycket uppskattat! Sänt att dom är hemma ifrån semestern igen;)

Jag hann inom fantasi för att byta med Lova till den sista boken i Grey trilogin, bittersweet!
Vi har också börjat kolla på en "ny" serie här hemma som heter "Suits" och är jättebra! Man fastnar efter typ ett avsnitt och den är väldigt lätt att gilla. Fått över 8 i score på IMDB, vilket ute är så vanligt. (Då kan ni ju tänka er Game Of Thrones som ligger på 9,4!!!)

Det har blivit Friskis i veckan, och jag gillar att träna på fredags kvällar. Det är lagom mycket folk, och man kan göra sitt i fred. Har fått bra kläm på min träning nu och 5 km på bandet går allt snabbare nu, skönt. Skönt att känna sig starkare och mer uthållig. Haha, det behövs i livet!

❤ Dagen igår passerade utan ngt större jippo. Vi köpte tulpaner som Saga ville ge till pappa. När han kom hem ifrån jobbet 23:30 så hade jag tänt ljus, värmt en Felix pizza, kylt en cola och köpt lite hjärt choklad (ja, dom goda Marabou!!) till honom. Inget fancy alls, men precis vad jag vet att han kommer uppskatta lika väl ändå efter en hård arbeta vecka❤ Det är mysigt att känna, att man känner varandra!

Saga har lärt sig på dagis att man har ett hjärta, som bankar hårt, inne i kroppen. Extra hårt när man tycker om någon. Och hon säger att hon tycker om Zara. Gulle❤

Imorgon så kommer Tine å Emma hit och leker med oss, det ska bli mysigt!
Så vill jag även informera om att det nu finns ännu ett vackert litet liv på denna jord som jag längtar efter att få träffa! Välkommen till världen Sigrid❤
Natti natti!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar