onsdag 27 februari 2013

Hurtig morgon

Jag lämnade Saga på dagis kl 9, sen stack jag till friskis för ett träningspass. Men nej, det var inte min dag idag.. Ingen energi i kroppen, musklerna svek mig alldeles för fort, och jag hade ingen ork elr inspiration att springa. Jag har svårt att börja dagen med ett träningspass, jag har lättare för att träna på e.m elr kvällen. Men men, jag gjorde mina övningar, så även om det inte blev 100% så har jag iaf rört på mig.

Nu sitter jag här och tar igen mig lite. Tittar på alla seniorer som snart ska på senior gympa pass, så duktiga dom är. Dom gillar att träffas, röra på sig, sån vill jag oxå bli när jag blir gammal!
Sitter å tjuvlyssnar på en tant som berättar att hon började känna sig förkyld å därför tog en whiskey innan hon lade sig igår, hahaha;)

Nej, nu hem till baby som väntar på att han ska få komma ut å springa❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar