torsdag 21 februari 2013

Bittersweet

Igårkväll så läste jag ut den sista boken i "50 nyanser" boken. Det är alltid sorglig när en bra story tar slut. Man "lär ju känna" karaktärerna i boken och lever sig in i deras värld, och därför så blir det ju nästan lite tomt när det hela tar slut. Jag läser inte så ofta, men när jag väl läser så går jag all in! Senast så var det grottbjörnens folk, och de 4 böckerna som följde efter. Typ 5000 sidor! Jag har två böcker kvar i den serien, men jag tappade sugen lite på den just där då.

Iaf så kan man ju konstatera att storyn är ett vinnande koncept!
En vilsen/blyg tjej som känner sig osynlig,blir sedd av en mystisk/rik/självsäker/snygg man!
Författarna till denna boken och till Twilight är båda kvinnor. Jag undrar om dom drömmer om sin egen självsäkra dröm man som ska SE dom och älska dom över allt annat?
Jajam nog om den, nu ser jag fram emot filmen / filmerna! Apropå det så såg jag att en bok jag läste för några år sedan "små citroner gula" har blivit film! Spännande !

Jaja, igår då var mor här och hälsade på flickorna och käkade middag här, mysigt❤
Och idag så funderade jag på att åka in till stan en sväng. Jag och Zara hänger mycket ute i Hammar, och snart är det dags och börja jobba igen, så jag får se till å göra lite sånt som jag tänkte att jag skulle innan, haha;)

Hoppa ni får en bra dag!
❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar