torsdag 28 februari 2013

Längtar

Jag längtar efter våren, grönt gräs, solen, fåglarna, ljumna ljusa kvällar❤
På Måndag börjar jag jobba. Känns konstigt. Jag är liksom inne i hemma köret nu. "Behöver vi köpa blöjor" "Vem ska badas" "Vem/När är det dags för BVC" "Vad ska vi ha för mat"
Vissa tror att det bara är att koka kaffe å sälja kakor när man jobbar på ett café, men det är såååå mycket mer..
Och jag är ju helt ur gängorna nu när jag varit hemma sen 1 juni!!
Egenkontroller, kvalité kontroller, varor, beställningar... Haha, tjejerna får lotsa mig in i arbetslivet igen;) ❤

Snart så kommer min pappa hit å hälsar på oss lite, mysigt❤
Först ska vi chilla lite, och kolla på nya favorit filmen, Lejonlungen. Det spelar ingen roll hur många gånger jag ser den, jag bölar varenda gång som Mufasa dör!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar