onsdag 27 februari 2013

Mer sol

Efter morgonens Friskis pass så kände jag ändå hur solen gjorde sitt med mitt humör. Ju mer den sken, desto mer sken jag!
När det var dags att hämta Saga på dagis så hade jag och Maria följe med våra bebisar❤
Både Charlie och Saga var ute å lekte när vi kom till dagis. Skönt, haha, då slipper man hela klä på proceduren😉;)
Vi strosade vidare i solen till lekplatsen där vi stannade en stund å tragga lite. Men när hungriga små magar gjorde sig hörda så skildes vår åt för att gå hem och utfodra små ❤

Zara är lite förkyld, så jag badade henne i ett försök att få bort den där snoriga-näsan-sjukdoms feelingen över henne. Och det lyckades bra tyckte jag, hon älskar ju att bada!
Sen körde jag å flickorna in till stan. Jag lämnade lycklig Saga hos moster Elin och sen tog jag Zara med till Maxi och handlade. Sen körde vi tillbaka till Elin som skulle bjuda på middag. Och va faaaaen,jäkla handboll. Måste dom spela varenda gång jag ska till Elin! Inga parkeringar lediga på hela söder!!

Men av en ren händelse, slump, så preciiiiiiiis utanför hennes port så såg jag en ledig parkering när jag kom på mitt andra varv. Där kom en tonåring gående som fick syn på den samtidigt som mig. Han var på väg å ställa sig och "paxa" den, aldrig i livet tänkte jag!
Han hade säkert en bil som var på väg. Jag tittade på honom och viftade manande med handen åt honom att han skulle flytta på sig. Vilket han gjorde, tur för honom för jag var inte på humör att bråka om en parkering ,med otålig bebis i baksätet.

Elin bjöd på jätte god pasta och köttfärs sås. Och vi hade en mysig stund❤ Det är ju värsta grejen för Saga att åka in till moster i stan, hon uppskattar ju det som ett så mycket större äventyr än vad jag ibland tänker att det är, för mig alltså. Vi ska göra det oftare!! Finaste syster Elin❤

Nuuuu, är vi hemma, barnen sover och snart kommer Alec❤









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar