måndag 18 februari 2013

Skoj

I helgen så hanns det med en hel del! Tine och Emma var här och lekte lite med oss på lördag fm<3
Både inne och ute, och pulkan fick köras i backen såklart;)
Sen var det snabbt ombyte inför kvällens aktiviteter.
Vi, fantasi flickor skulle vara med och överaska Gertrud, vår kontor nissa, vår vuxna på jobbet! Hon ska fylla 65, och hennes barn och familj hade samlat ihopa oss alla på Kippers källare, där vi satt och inväntade henne som inget anade!
Och det var så himla roligt! När hon såg oss alla där, vi blev alla rörda, berörda, glada och allt blev super lyckat!
"Är ni alla här, för MIN skull! Jag kan inte fatta det"
Finaste Gertrud, det var värt allt! Och maten, herregud, underbart gott! Det blev tre rätters med hängmörad ryggbiff som huvudrätt!

Vi, yngre generationen, gick sen vidare hem till Iversen där festen fortsatte!
Vi spelade spel, lyssnade på musik, sjöng å skojade! Sen fortsatte vi till Grand där vi dansade hela natten lång. Vi schlager dansade som galningar, haha!
Det var ju 3 år sedan sist jag var ute, så en hel del förtryckt dans glädje släpptes ut, underbart! Tack mina finaste tjejer för en galet skoj kväll!
Klockan var 3 på natten när jag smög in genom dörren här hemma. Då kände jag mig lite ung å busig ;)
Alla barn sov gott i sina sängar, Alec och Zara låg i vår säng, så jag kröp ner till dom<3 Finaste Alec, han uppdaterade mig med bilder hemifrån under kvällens gång <3

Jag tackade mig själv för att jag drack med måtta dagen efter;)
Nu är det redan en ny vecka och jag kan knappt förstå att jag ska börja jobba snart! Redan liksom?? Haha, tiden gååååååår så fort!

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar