tisdag 17 augusti 2010

Denna dagen däremot började huuuur bra som helst;) cyklade och mötte upp baby utanför sjukhuset för vi skulle få se vår lilla bäbis;) hon låg där hon skulle, och allt var så bra så<3
Sen cyklade jag hem igen och tog en powernap på soffan, skönt! Det är så svårt att veta om man kan typ ut och promenixa en svår när det är soligt ena sekunden, och sen regnar det nästa sekund!
Men jag fick en liten promenad sen, jag träffade Melle en stund på stan och fikade en födelsedags fika med henne<3 hennes mamma ska köpa en ny bil och så ska Melle få hennes gamla. Så imårn ska jag hänga med och kolla in lite bilar;) det är skönt att ha något att göra varje dag så jag inte förslappar mig helt!
Baby är så duktig och springer, 1 mil på 46 minuter gjorde han idag, jag är imponerad...!!
Min sladd ifrån Mac skickades idag, så jag håller tummarna för att den ska komma imårn, det är inte riktigt samma sak att blogga ifrån mobilen. Det blir smått och konstigt, och inga bilder!

Nej, nu är det tv mys som gäller!

2 kommentarer:

  1. Amen, har du inte fått rätt på det i mobilen än? ;)

    SvaraRadera
  2. Så det löste sig alltså..? Får du sladden gratis? Turdag? Kraam
    Vi hörs i morgon:-)

    SvaraRadera