lördag 28 augusti 2010

Fönstershopping

Åh, idag var baby min hela dagen, ingen fallskärm och inget jobb <3
Han vaknade dock redan 7:30 på morgonen...Haha, men det gjorde inget, för jag drömde precis mardrömmar om råttor då, och han tyckte jag sov oroligt så han väckte mig, tack för det säger jag! Jag gillar INTE råttor...
Vi slö kollade lite film på morgonkvisten, drack kaffe, chillade, och sen gjorde oss i ordning! Vi skulle kolla på bilar, det är faktiskt jätte roligt=)
Storasyster hängde oxå med som sälle och smakråd <3 Vi hittade en som ligger ganska långt upp på listan nu, vi vill ju helst ha en 7 sits så att man slipper köpa en ny bil om vi råkar bli ännu en till i familjen sen.. Men så vill vi inte ha en "familjebil" läs;minivan.. Vad tycks om denna!


Vi var de första EVER att köra den bilen, så när vi körde iväg stod milräknaren på 0 km, coolt tyckte jag! Vi har en mitsubishi som vi ska kolla på oxå som var fräsig...!

Sen var vi inne på babyproffsen och hämtade ut ett paket som man får som present när man ska ha bäbis. Mycket generöst tycker jag =)


Sen när hungern började sätta in så fick baby en briljant idé om att vi skulle äta lunchbuffé på Peking! (tack för det honey! <3)
Så vi tog god tid på oss, och jag lovar att jag åt för varenda krona...mmmmm!!


Tack för idag fina syster och sambo<3

Ikväll så skulle jag egentligen på Fridas födelsedagsfest, men efter denna dagen så var jag sååååå trött så att jag lämnade återbud och hoppade i badkaret ist medans baby begav sig ut på 1 mils-rundan. Det var skönt! Så nu ska vi kolla på Salt tror jag visst, återkommer med om den var ngt att se;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar