lördag 7 augusti 2010

Fallskärmsdag

Jaha, då var man tillbaka på Everöds flygplats och baby har precis hoppat sitt 4:e hopp! Det gick bra även denna gång, men nu ska han packa sin egen fallskärm, bäst för han att han gör rätt!
Det skulle ju egentligen regnat idag, men jag tycker att solen lyser i all sin glans, man kan visst aldrig lita på Kristianstad bladets väderprognos...
Ngt som känns ganska skönt när jag vaknade denna morgon var att lilla fröken Golstrand verkar ha förflyttat sig lite söderut och därför gett mina lungor lite bättre plats, och det klagar vi absolut inte på. Lite svårare att sova nu dock, verkar inte kunna hitta nån bekväm sovställning, så därför känner jag mig fortf trött. Känner att jag hänger lite med ögonlocken inne i "hangaren". Tacka vet jag solbrillor!
Nej, nu får jag vara lite social<3

(bloggar ifrån iPhone)

2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder! Som alltid när du hör till motivet! Puss

    SvaraRadera
  2. Vi har faktiskt redan en extern hårddisk, så nu är allt som det ska vara :) Vad roligt att kunna kommentera din blogg nu. Hihi. Puss

    SvaraRadera