söndag 29 augusti 2010

Salt!


Såhär mysigt blev det denna Söndagskvällen=) Jag har blivit riktigt förtjust i att steka pannkakor, det är så skoj, nu när jag fått in snitsen lite;)
Så jag och älsklingen högg in med grädde, vaniljkräm, socker och sylt, och så film till det! Vi kollade på "Salt" nu, och den var faktiskt riktigt bra! Det var en sån riktig action rulle som det var längesedan man såg, med minst en scen i vita huset, ryssland ska spränga ngt, biljakter osv! Så den är verkligen värd att ses!

Idag har varit en slappe dag, och jag är fortf lite öm i halsen, men jag hoppas att det kommer att vara borta imårn när jag vaknar ! Jag hade nämligen tänkt att om det är fint väder när jag vaknar så ska jag äta lite frulle, sen bege mig ut på en promenad. Om det inte regnar såklart.. ;) Tänk att det snart är September, jag kan inte fatta det! Att det var så många månader sedan vi var i USA!
Såg lite semesterbilder på facebook, jag blir sugen på att resa, till sol och turkost hav.. Men det får vänta, först så ska vi koncentrera oss på vårt lilla hjärtegryn som är på väg<3

Nu ska vi titta på finalen på Paradise Hotel (det danska), det är mest jag som är hooked på det, men det är så spännande med intriger, skvaller och sånt! Sista avsnittet ikväll, heja Kasper!!

1 kommentar:

  1. haha..jag tror alec hemligt är mycket intresserad av Paradise Hotel. Tiden har bara flygit iväg..snart redan ett år sen vi var iväg..jag saknar mer turkost hav o vita stränder=)

    SvaraRadera