söndag 22 augusti 2010

Jaha, var tog denna helgen vägen då? Ha, i lördags så skulle baby hoppa fallskärm, men det blidde inget med det, för tydligen blåste det för mycket. Men det var andra som hoppade, så vi kollade lite på det. Sen så skulle vi antingen bada elr skjuta luftgevär, men det slutade med att vi körde ut en sväng på lillö bara för att jag och killarna aldrig hade varit där, så baby ville visa;)





Det var jätte mysigt! Och tillslut så var vi där ute och kollade på gamla ruiner och fjärilar, broar och vattendrag så tillslut hade det gått ett par timmar och det var dags att åka hem och äta middag;) Så det var dagens äventyr, för sen var det ingen som orkade göra mer! Det blev lite "MED ANDRA ORD" på kvällen. Jag och baby slog vad med killarna att vi bergis skulle vinna över dom om vi var i samma lag.. Annars skulle dom få 200 kr och handla godis för.. Men vi var ganska säkra på vår sak, och mycket riktigt så kammade vi hem segern;)

Idag har varit en sån konstig dag! Regnat, varit sol, regnat, molnigt, solsken..?
Och jag har känt mig helt dränerad på energi, typ som att jag gått i fjällen i en vecka med en 30 kg ryggsäck. Hoppas att det inte ska hålla i sig! Baby fick upp mig nu ikväll iaf, så nu har vi precis varit ute, han sprang 1 mil, och jag cyklade efter!
Skööönt var det iaf att komma ut lite!
Imårn så ska jag hem till min lilla extra familj ute i Vittskövle och mysa!!Det har jag verkligen längtat efter, känns som att det var så längesedan <3

Ha en mysig kväll!!

3 kommentarer:

  1. shit vilken stor mage du har! Vackert=)

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder på er allihop! Längtar tills du ska lägga ut bilder på ert barn <3 Puss

    SvaraRadera
  3. Söta familjen, Du, dina pågar och så lilla Saga som vi alla väntar på nu.. Jaaa Med andra ord! det vill jag ju spela snart igen. Kraaam Nu ska jag oxå blogga lite.

    SvaraRadera