tisdag 24 augusti 2010

Jodåminsann=)

Jag trotsade vädret och begav mig ut i stormen=) Haha, det var nog mer storm på vår balkong än vad det var ute egentligen;) Så det var inte så farligt, skönt att komma ut bara tyckte jag.
Klockan 7 så var det min kära mamma som dök upp på en kopp kaffe efter det att hon var färdig i skolan<3 Så lite kvällsfika och shitchat och Biggest Looser i bakgrunden så blev min kväll snäppet mysigare, tack för det mor<3


Nu är det dags att vika lite tvätt som varit nere i tvättstugan och blivit rent! Och så tänkte jag fixa ihop en liten surprise till baby när han kommer hem.... ;)
Myyyyyyys /L

4 kommentarer:

  1. Tack själv för lite snicksnack och kaffe. Det var mysigt med både dig o Saga. Så fint ni har gjort till henne, väskan packad o allt.. Nu väntar vi bara.. kramar från mor, far kramar också.

    SvaraRadera
  2. Lelle, hur lyckas du med att få bilderna på olika ställen i bloggen? Både vänster, höger och centrerad i samma text..?

    SvaraRadera
  3. Mmmmm, blev han glad? Haha, min reaktion igår var sinnessjuk, men jag fick en riktigt stark känsla av att det skulle vara en bild på Saga!! Och gissa då hur det känns när det är en bild på pannkakor? hahaha. Antar att jag längtar efter henne bara <3 Puss

    SvaraRadera