tisdag 24 augusti 2010

Glassbil, brandbil och storm?

Alltså? Idag har jag en konstig dag, varje dag är unik med humör uppochner!
Är rastlös till tusen, men trött ändå, vill göra en massa men känner mig handlingförlamad! Så nu har jag iaf tvätten som jag kan pyssla med så jag är lite sysselsatt.. Ska försöka varva ner hjärnan lite och se om kroppen får ngt gjort då.


Utanför lägenheten trygga väggar så viner vinden som att balkongen ska blåsa bort och som dörrarna ska smälla upp när som helst! Samtidigt hör jag blåljusen utanför i hela staden (tydligen brann nån buss på Långebro?) och Glassbilen som kör här ute och tutar



Jag som hade tänkt att jag skulle cykla och handla, men jag vet inte om jag kanske ska avvakta lite så att jag typ inte blåser iväg? Känns lite farlig kombination med mig på cyllen när det är knasigt väder.... Men jag som är så sugen på...allt, känner mig hungrig fast än jag ätit precis. Som att jag är sugen på ngt som kroppen behöver, men jag kan inte luska ut vad..?


Tror jag ska sortera en byrålåda nu, så får vi se hur mycket skit jag hittar där som jag sparat som ändå ska slängas...haha..Hoppas ni har en bra dag idag!
Jag återkommer om jag överlever min cykeltur.....mohahaha...

1 kommentar:

  1. Jag förstår din rastlöshet..det är skitjobbigt med sådana dagar. Det är bara att ta nya tag imorgon, jag cyllade till maxi precis..det gick bra=) KRam

    SvaraRadera