lördag 7 augusti 2010




Hm, hur jag känner inför dessa företagen..... ?





Typ..! Tre tycker att jag ska prata i telefon utomhus för där har dom bäst mottagning. Hur det ska gå på vintern vet jag inte, står dom för extra varma vinterkläder oxå?
Försäkringskassan kötid när du ringer är ca 45 minuter, förutsatt att du hamnar i en kö över huvudtaget, ibland så lägger dom bara på.
Och om du kommer fram så svarar bara "Föräldrapennings-gubben" på frågor som rör föräldrapenning, ingen utsvävning alls, då bli man skickad till någon annan, till "Sjukpenning-tanten", och om man då frågar ngt igen ang. föräldrapenning så blir man skickad tillbaka till "föräldrapenning-gubben". Suck...!

Men, jag ska ta det lugnt och inte hetsa upp mig och ha tro till att allting kommer att ordna sig. Men man stressar ju upp sig så lätt. Vill ju att allt ska vara färdigt när hon kommer...

Nu är iaf killarna här så det ska jag njuta av nu! Har precis kollat på Karate Kid filmen, inget att hänga i granen. Om man varit 10 år kanske man tycker den är cool, men lite för barnslig för min smak. Jag kom dock att tänka på en annan film som varken killarna elr baby hade sett, som jag vill visa dom! Hoppas jag kan hitta den någonstans, även om vi hade den på VSH förr så kanske man är lite mer kräsen ang. kvalitén nu?


Gonatt! <3

2 kommentarer:

  1. Den har jag med tänkt att jag skulle vilja se igen..vårt vhs band är söndertittat så det är ingen ide att försöka! En annan jag skulle vilja se är predator..den med arnold=)

    SvaraRadera
  2. Lelle, angående din översta kommentar denna dag så ska jag ta och maila till FR ( Företagarnas Riksförbund) o fråga vad som gäller. Vi ska fixa detta sötnos. Kram Mor

    SvaraRadera