söndag 15 augusti 2010

Helgen=)


Fredag kväll spenderades i Kyllingaröd med Mammi å Pappi<3
Jag och Baby plockade upp Elin när hon hade stängt Fantasi, och så körde vi ut. Och vi ååååt, TACOS=) Haha, det kan man aldrig äta för mycket av;) Jag klämde nog i mig typ... 5 st, men va tusan, det är gott! Och så spelade vi "med andra ord", nya upplagan med nya ord. Skit roligt spel!

Och vi skrattade, ja jisses vad vi skrattade! En supermys kväll som avslutades med ett par stjärnfall på himlen <3

På lördagen så var det jag som skulle till frisören för att fixa frillan lite! Det är ju meningen att det ska växa, men ju mer det växer desto mer utväxt..Så man får helt enkelt sitta där och vääääääääänta snällt på att färgen ska ta. Mellan 13-17 satt jag där, men, vill man vara fin....

Plus att man känner sig såååå snygg när man sitter där helt rufsig och blå.. Jaja, det blev klart tillslut!
Väl hemma så skulle jag sätta igång och laga Melles kyckling recept för Jokke&Jennifer skulle komma på kvällen, liiite stressad. Men när jag kom hem så hade baby redan skalat potatis, skivat och gjort efterätt<3 Sköööönt! Så jag kunde ta det lugnt i köket. Han hade gjort supermumsiga panna cotta med björnbär som slank ner på 1 sekund.


Vi passade också på att spela "med andra ord" och även denna kväll blev det en succé=) Kul med spel när man får tänka lite!


Efter spelet så var det dags för film, men då lyckades inte alla hålla sig vakna <3


Nu är det iaf Söndagmys, och jag och baby har precis varit ute och gått en sväng på stan<3 Men nu är det dags för pizza mys i soffan och lite film!
Och jag säger som Carro.... GIVE ME ONE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar