onsdag 11 augusti 2010

Onsdag

Idag så var det dags att kolla läget med lillan igen, och allt var som det ska, hon växer och mår hur bra som helst. Vi lyckades få ett ultraljud nästa vecka iaf, så det ska bli spännande att se henne <3

Sen var det chill hemma för min del, jag som var ute och flängde hela dagen igår;)
Elin och jag hade bestämt att vi skulle laga middag ihop! Så hon kom hit och så stack vi till Maxi och handlade.


Vi lade allt i en påse och stoppade i min cykelkorg. Oturligt nog vid övergångstället så råkade jag cykla på en trottoarkant och taco skalen hoppade ur min korg, rakt framför cykeln så jag cyklade rakt över dom och krossade alla skalen....Faaaaaaaan!
Jag cyklade hem och började med käket, och Elin cyklade och köpte nya skal. Haha, men gott blev det iaf!
Så det blev en syskonmys kväll med mat och film <3



En jätte bra film som jag verkligen rekommenderar! Spännande, små rolig och intressant!
We like. Sen kollade jag och Elin på livet på BB. Ha, jag vet inte om man ska kolla på sånt, lite uppskrämd kanske? Aja, ut ska hon...

Nu så ska jag mysa med min kära älskling som precis kommit hem ifrån jobbet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar