torsdag 19 augusti 2010

Jihuuu, I'm back!

Det är ju helt otroligt vad man kan bli beroende av en teknisk pryl! Men, det känns ju ändå som att din dator är en slags förlängning av dig själv..? Nja, nu tar jag kanske i, men det är nästan så. Du har din mail, din blogg, underhållning om du är uttråkad, a-kassan, lösenord, andras bloggar, information for god sake!
Det har gått tre dagar sedan min elsladd gick sönder, och jag är inte positiv till Apple när det gäller deras elsladdar. Som sagt, tre sladdar på 3 år är inte OK.
Så nu ska denna ta mig fan hålla annars så börjar jag nog fundera på att gå över till PC... (huuuuuu!!)


Igår var jag i Malmö med Melle och hennes mamma och kollade på bilar (åt Melles mamma=)
Vi dissade båda två, men en trip till Malmö är ju aldrig fel;) Det är ju kul att lära sig lite vad man ska kolla efter, frågor man ska fråga, så att inte folk försöker lura en bara för att man är tjej. Jag kollade lite med baby och han gav en massa bra tips!
Väl hemma på kvällen så var det middag och mys som gällde!

Tycker att det är viktigt att man försöker hitta på ngt varje dag så att det känns att det är en ny dag på ngt sätt? Idag så har jag haft städ dag och pysslat lite här hemma, varit och handlat och lagat mat (hemmafru-träning?;)
Och nu så kommer snart syrran och så ska vi kolla på fiiiiilm här hemma, skönt säger jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar