tisdag 11 december 2012

Alltså, det verkade som en bra idé att ta vagnen till dagis. Vi resonerade som så att när Alec sticker till jobbet vid 05:30 så är nog INTE cykelvägarna plogade, så han tar bilen, men när jag ska till dagis vid 8:45 så bör dom va det. Nej, det var dom inte, haha! Jisses vilket styrkepass, och det är väl inget fel i det! Men jag hade full vinterutrustnig på, förutom på benen, leggings.. Mina lår var röda!! Jag ska nog investera i ett par skid byxor!












Men jag vilade i soffan med Zara när jag kom hem, kaffe å Greys❤

Alec tog Saga med hem efter jobbet, och sen fortsatte dom bygga på igloon av den nya snön som kommit. Efter en stund ville Saga komma in! Pappa Alec stannade ute en timme till...haha, han har liksom svårt att sluta ibland när han väl börjat!!❤






Men den är ju otroligt fin! Man vill liksom bara krypa in och ja, va där inne!!:)

Ikväll så kom tjejerna hit för lite filmkväll! Iversen å Sjöbeck gick (!!) och Lova å Elin kom med buss.



Chips, dipp kaffe å julfilm! Och Iversen hade trollat med sin kitchenaid igen! Pepparkaks cupcakes! Herre min Gud vad goda dom var! Borde nästan flytta in henne i bageriet ist på jobbet;)
Fint att ha alla (utom Mie❤) tjejerna här, jag saknade dom ganska snabbt efter att våra halv8 kvällar tagit slut:)
Zara vart lite trött å ledsen, men lite hann hon busa innan hon slocknade. Fina Zara, så stor du redan blivit!




Imorgon är de ny strategi. Alec agerar hjälte! Jag får bilen. Så snälla bilister som är ute på vägen tidigt imorgon bitti, var snälla och kör inte på min riddare på svart cykel!❤

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar