onsdag 26 december 2012

Julafton





























Det blev en jättefin julafton i Hammar! Det är första gången i mitt liv som jag inte åker iväg, utan "håller i det";)
Saga blev först lite rädd för tomten när han kom, men sen när hon började få klappar så smälte hon! Och så bortskämda dom blev, fina flickorna ❤

Jag blev oxå lite bortskämd;) jag fick ett par jättefina skor av syster yster!! Och en OBH nordica locktång (slide curler) av mina föräldrar, lite bling av Alecs pojkar, och bio besök av storebror❤

Det blev en mycket sen kväll för fröken Saga som helt enkelt inte ville att julafton skulle vara över. Till och med Jag och Zara gick och lade oss innan henne, och då var klockan 01:00...
Haha, men är det julafton så är det!

Idag så fick Zara testa en av sina julklappar;)





Och nu, precis som i vanlig ordning, så dyker nyår upp som en total chock för alla! Det är nog aldrig riktigt ngn som har spikat vad son ska ske på nyår förrän ngn dag innan, eller ibland till och med samma dag! Jag undrar varför det alltid blir så..?
Tänk att det snart är 2013, jag minns fortf när det var 19.. väldigt tydligt..!


1 kommentar:

  1. Åhh, den passar ju hur fint som helst:-) ..hoppgungan:-)

    SvaraRadera