måndag 10 december 2012

"Titta vad pappa byggt"

Grannarna stannade såklart till för att beundra mästerverket! Haha, vindskydd finnes utanför vårt köksfönstret om dt är någon som behöver dt i stormen;)











Jag och Zara stannade inne och vek lite tvätt och sorterade Sagas garderob medan de andra byggde! Eller ja, jag sorterade, Zara låg å chillade i Sagas säng;)





Jag har inte ens varit utanför dörren idag! Men jag menar; vad finns det där att göra! Det finns en gräns, när det är FÖR snöigt och FÖR kallt. Min gräns gick idag! Nej, jag och fröken bäbis roade oss som sagt inne ist!

Det blev en mys kväll med pizza i vanlig ordning<3 och efter ett varmt bad, välling och film, så kan man väl inget annat göra, än att somna i säcken!!:)



❤❤❤❤

Hoppas ni har allt ni behöver hemma, för vem vet hur länge det blir busväder!!

Sov gott !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar