fredag 28 december 2012

Frisk luft och mål

Idag så fick vi minst sagt sovmorgon, tack tjejer! Det är otroligt ovanligt, och väldigt uppskattad, att få vakna utvilad och pigg! Så det blev kaffe i sängen å morgon mys❤

Jag är redan trött på snön, och ser Januari Februari mest som två månader som man bara vill hålla andan och vänta på att dom ska vara över. Så jag blev väldigt glad över att få komma ut lite!
Alec han drog på sig löparkläder, och jag packade ner barnen i vagnen❤






Vi gick bort till lekplatsen som "smält fram":)



Saga vart lycklig över att snön var borta ifrån gungorna så att man kunde gunga igen!







Sen började det bli mörkt, så vi fick gå hem igen. Åh vad jag längtar efter långa sommarkvällar!
Det är egentligen denna tiden på året som man ska resa utomlands! Jag förstår inte varför man reser bort på sommaren?
Nästa vinter får de bli... ❤

Nu är jag sjukt peppad för att fixa friskis kort, och det kommer kännas som en sån kliché att komma dit efter nyår, men det är faktiskt för att slippa betala två medlemsavgifter (dom går på kalender år) så jag får ta det elr enkelt:)

Jag har alltid trivts med att känna mig frisk, stark och smidig i kroppen. Och efter att ha skaffat två barn, inom loppet på 3 år (!!) så känner jag mig inte fullt lika mycket av ovanstående.
Men jag är motiverad och förväntansfull inför att anta utmaningen! Iversen har oxå egna mål om en friskis fritid, så vi börjar tillsammans, nästa vecka:)
Jag har 5 kilo kvar tills vad jag vägde när jag blev gravid med Zara. Och 8 kg tills vad jag vägde innan Saga.
Siffror på en våg betyder egentligen inte så mycket för mig, det känns bättre när kläderna blir "för stora" för min del;)
Så.....wish me luck!

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar