söndag 30 december 2012

Igår var vi ute å va sociala å hamnade bland annat hemma hos Tine & Martin på en liten snabbvisit som inkluderade gott kaffe, go fika, småprat och barn/bebis häng;)






Deras dotter Emma som är 14 månader kan numera gå för egen maskin. Mycket spännande tyckte Saga som ändå insisterade på att hon skulle hjälpa henne, vilket stjälpte tösen mer egentligen! Men, det är väl lika bra att lära sig att säga ifrån i liten ålder (som om dom inte redan kan det !! Mohahaha)
Det blev bara en snabb visit, men det var så mysigt att ses en stund iaf❤

Hem å fixa käk, och den vart de Alec som skulle iväg på välförtjänt killkväll ;)
Jag hade en mysig kväll tillsammans med flickorna hemma, bus å film och mys. Jag och Zara var vakna tills han kom hem i tryggt förvar❤

Idag när vi vaknat så fick jag sms om att jag hade paket att hämta ut på posten. Jotack jag har oxå fyndet på rean, dock online! Jag trängs inte i onödan ;)
Så jag tog min lilla följeslagare med mig på bussen, vilket alltid är lika populärt;)






Först blev jag skräckslagen när jag kom in på Domus och såg kön, som jag trodde var till posten, som väl var den till systemet!



Jag menar, om man nu måste dricka alkohol på nyår; Lite FRAMFÖRHÅLLNING people!:)

Vi smet in på Domus för att handla till kvällens middag, och Saga fick lite lördagsgodis.
Det var som att världen stannade runt henne, kvar fanns bara hon och hennes ostbågar❤



Rör dom inte!



Haha, älskade unge!
När vi kom hem så låg pappa å Zara å mös på soffan. Så vi smög upp å la oss i vår säng och satt på Pippi på rymmen.
Vi kollade på hela, prata lite, skrattade, kramades❤

Sen har vi gottat till med hasselbackspotatis ( Alec gör världens bästa ;) fläskfilé, smörstekta champinjoner, foyotsås , så jäkla gott!
Och vi slog till med efterrätt, vanilj pannakotta med jordgubbar.

Imorgon är näst sista dagen på detta året. Tänk, 2013!
Det känns så längesedan Michael Jackson dog 2009, men ändå inte..?

Jaja, hur ligger det till inför nyår, nån som spikat planerna;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar