måndag 24 december 2012

God Jul!

Idag är det julafton! Jag tycker det ska bli såååå mysigt att fira hemma i Hammar! Och det är så kul att Saga är så spänd❤
Julen är ju ändå barnens högtid, och man uppskattar det mer igen när man fått egna barn, genom deras förväntan och ögon!

Nu sitter jag och dricker kaffe med febersjuk Zara i famnen. Hon tog ju vaccin spruta i förgår så det är nog därför. Men hon är glad ändå, lite extra trött bara. Saga sitter och myser i Adams knä och tittar på Pippi;)




Skönt att ha ordnar det mesta i tid! Sista klappen köpte jag i torsdags med Elin å Far på stan;)


Efter mat på stan så var vi på traditionellt julmys hos Sjöbeck❤



Zara hos Johanna


Och vidare till Iversen;)


Julklappspelet!!





Alla barn trivs hos Mie;)


Zara hos Sara❤

Julgodiset är fixat, och gröten är kokt, och vi kör knytis jul, så resten kommer hit idag.
Så nu ska vi bara njuta av att det är jul. Jul för mig är, en dag då man släpper allt vardagligt, och bara tar det lugnt, äter gott, myser tillsammans, skrattar och bara har det bra❤
Och DET vill jag lära våra barn, sen julklapparna är ju bara en bonus;)


Ha en mysig dag alla! Glöm inte bort att njuta av varandra sällskap, var tacksamma för det ni har, var tacksamma för den familj/vänner nu har, och om ni inte har det så önskar jag er all extra kärlek som jag har över❤
God Jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar