lördag 8 december 2012

Sol och snö

Fullt hus och vackert väder, så vill jag ha det varje dag<3
Vi vaknade alla tillsammans, åt frukost, och sen norpade Saga med sig Adam upp på sitt rum för att leka, så fort hon kunde;)
Alec å killarna å Saga gick sen ut i snön för att bygga en igloo utanför köksfönstret (??) haha!!

Sen packade vi ihopa alla och begav oss bort till pulka backen!
Där hade vi bestämt träff med familjen Lundin!
Det hela började med något kinkiga flickor, men det var inget som inte lite pepparkakor kunde fixa;)



Och det ÄR ju faktiskt kul med pulka!!;) jag testade snowracern ner för backen och det killade minsann i magen! Jag kan ju bara tänka mig hur dt kändes för dessa små busfröna!!
En härlig eftermiddag ute i solen☀
Men till slut behövde vi hem å värma oss ( å sova middag!!;)

Jag och Alec firar lite tillsammans idag, det är 5 år sedan vi blev ett<3 Denna gången firar vi med hela familjen och Taco mys å film!
Och ja...vi har köpt en liten grej till varandra i present, jag återkommer med detaljer;)

"Det bästa med oss, det är att efter dessa 5 år, så är vi fortfarande kära"
Jag håller med dig mitt hjärta, och jag har massor mer kärlek kvar till dig för många många år till! Lika kär nu, som då<3

































1 kommentar:

  1. <3, så fint. Jag har bara läst bloggen via mobilen ett tag och nu via datorn, hittade jag flera inlägg som jag inte fått "notifierade":-) Gillehjärtan <3

    SvaraRadera