torsdag 17 januari 2013

Igår när jag lämnade Saga på dagis så bestämde jag och Maria att jag skulle komma hem till henne å käka frulle å snacka skit å leka med "småbarnen". Så jag körde hem å hämtade Zara och sen så fick de små lite tid med oss själva❤
Härlig start på dagen! Tack för mysig morgon:)

Sen väl hemma så hann jag somna en stund med Zara på soffan innan de var dags att hämta Saga. Skönt! Zara sover sådär på nätterna och då även jag.. Så jag är lite tung i huvudet om dagarna, men jag är ändå tacksam att jag får sova över huvudtaget. Jag minns ju hur det var med Saga som inte sov alls!! Haha❤

Idag efter jag hade lämnat Saga så körde jag själv till Maxi å handlade. Det var skönt att gå där i lugn å ro å plocka. Jag har köpt högrev för att försöka mig på att göra en "söndags stek" för första gången i helgen. Håll tummarna... ;)

Jag fick ett ryck nu när Alec jobbar kväll. Jag har ju en förkärlek till att se på filmen som jag redan sett medan han gärna hellre ser nya. Så jag var lite fiction sugen, så jag har plöjt genom "Sagan om ringen" trilogin om kvällarna. Den är så jäkla bra!!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar