tisdag 8 januari 2013

Träning

Idag så kom Saga in och väckte mig vid 7:30. Hon viskade "mamma, ja vill ha välling å kolla film i soffan". Haha, gosunge, hon vet ju vad hon vill iaf;)
Jag gick ner och åt frukost med henne medan Zara sov vidare<3

Sen var det dags att packa saker och klä sig för nu är det slut med jul ledigt ifrån dagis! Och Saga såg fram emot att få komma dit igen!
Igår så tog jag flickorna i vagnen och gick bort till Friskis & Svettis och fixade ett kort där. Så det skulle nyttjas idag!
Saga lämnades 9:00, och sen körde jag och Zara vidare för ett "Mamma-core" pass. 15 mammor och bebisar som kämpade tillsammans i olika mag/bål/rygg övningar, härligt!
Ledaren var fantastisk! Hon hade själv en 6månaders bebis med sig och var jätte duktig på att peppa!
Zara tittade sig omkring lite innan hon somnade, ha, hon är inte van vid att gå upp så "tidigt";)

Jag känner mig helt mör i alla musklerna som vi körde nu! Dricker kaffe hemma å njuter av lite tystnad fram tills 14 när jag ska hämta Saga. Är så van vid att hon är hemma nu så jag saknar henne faktiskt redan<3

16:30 idag är det dags för ett pass till, medelpass, men Iversen. Det hade vi bestämt sen innan, så detta nu på morgonen var bara för att testa på. Men det ska jag helt klart fortsätta med!

Och på Lördag så har dom ett gympa pass som heter "Familj" och då får man ha med sig barn ifrån det året dom fyller 3. Då är det jag och Saga som kör! Så roligt!

1 kommentar:

  1. Perfekt att det finns träning där man kan ta med sina/sitt barn! Kör hårt..=)

    Kram Emelie

    SvaraRadera