måndag 21 januari 2013

Igår så körde jag järnet på friskis! 10 minuter fullt ös på varje konditions grej, löpband, crosstrainer, rodd och stepmaskin!
Varierad träning ska ju ge bäst träning har jag hört. Och detta var ett roligt sätt! Sen körde jag lite vikter, sen fick det räcka;)

Hem till min familj och så åt vi god middag. Resterna ifrån min söndagsstek, mmmmm!
Och sen när barnen sov så tog jag och Alec de lite lugnt och kollade på dubbel avsnitt av Dexter. Jisses, fy f*n vad spännande det är!!

Vi har en förkyld bebis här hemma nu, vilket resulterat i en ganska kass natt. Stackars lilla hjärtat❤
Hon har nog smittat mig oxå, för jag vaknade lite täppt, typiskt..
Nu är det ny vecka igen och Alec är på jobbet. Vi har hållt oss inne trots solsken. Jag frågade Saga om hon ville gå ut, men hon ville va inne å leka. Och ja, inte mig emot faktiskt. Det är inte superkul att vara ute när det är så jäkla kallt! Nej, det spar vi tills det är sommar och vår, då praktiskt taget bor vi utomhus så det känns helt OK;)

Alltid när jag blir förkyld så inbillar jag mig att det är min damm allergi som gör sig påmind, så jag kunde inte låta bli att ta ett extra varv med dammsugaren och dammtrasan!

Nu ska vi nog ta å laga lite lunch!
Hoppas ni alla har en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar