torsdag 24 januari 2013

Jaha, vart var vi nu då? Jag minns inte vad jag bloggade om sist;)

Här råder förkylning i hemmet iaf, men änsålänge inte värre än så. Kanske Saga som vart lite kass när hon lade sig, vi får se hur det blir imon❤

Igår så lagade jag champinjon soppa hemma, så jäkla gott! Varför gör man inte soppa oftare hemma liksom? Pannkakor såklart till det efteråt;)
Elr ja, jag håller på med 1 månad (om det räcker) LCHF, och det är ganska lätt att följa. Den enda "dieten" jag vet som inte resulterar i att man går omkring och är vrål hungrig hela tiden!

Igår så kom Johanna å Julius på spontanbesök! Sånt tycker jag om❤ Speciellt när det är Johanna;) Julius har redan växt och ser större ut (såklart)! Men det är fantastiskt hur fort det går. Och han är sååå lik henne, galet!
Vi satt iaf och pratade och drack kaffe i lugnan ro då vi bara hade "små barnen" hemma. Hon är en sån fin mamma, Johanna, och det är så kul att byta erfarenheter och tankar med en nära vän. Jag är glad att jag har henne i mitt liv fortfarande, efter alla dessa år❤

Idag så åkte jag till friskis för art möta upp Iversen på ett medelpass. Och ja jisses vad vi körde! Det var kul att träna med Elin. Ibland räckte det att snegla lite på henne å se hur hon pressade, så får man extra pepp att köra ännu hårdare!
Och ledaren för detta passet är samma som på min mamma-core. Hon är så grym!
Fint att träffa Elin lite oxå, snart ska det blir mer av den vara. ;)

Nu är det kväll och Hells Kitchen som gäller. Typ den enda tv serie som vi följer ( på tv ;)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar