tisdag 29 januari 2013

Ny vecka

I Söndags så bjöd Emma Axhem på fantastiskt kalas! Hon hade gjort så fint, och bakat så gott!! Maräng tårtan vart farligt god och svår att motstå... Haha! Fina Emma har fyllt 25 år och det firade vi på ett mer vuxet sätt med kaffe kalas, i love! Och hennes syster hade gjort en liknande film som jag gjorde till Alec när han fyllde 40. Så den fick vi såklart se! Jättefint gjord, och jag blev genast sugen på att mixtra med iMovie igen, NÄR TID FINNES! Haha;)
Det var så mysigt att träffa alla tjejerna. Det är ngt speciellt med detta gäng, och med dom känner jag mig alltid "hemma"<3
Josefin hade med sig lilla Noelia, så där hade ju Zara oxå en lekkompis, perfekt;)

Annars så har ju en ny vecka börjat, Alec jobbar kväll, så jag och flickorna roar oss för fullt.
I Måndags så hade Alec bilen på jobbet, ,så jag tog flickorna i vagnen, gick ut till Yllan (eh ja, ifrån Hammar!;) sen tog vi bilen och körde ut till Media Markt, så säg hej hej nya iPad 4!
Sen körde vi tillbaka til hans jobb, lämnade bilen, gick till Maxi å handlade, gick till CSK och tog bussen sista biten hem. Och sen vart det ju mörkt när vi kom hem så ja, där gick den dagen<3
Och änsålänge så är jag hur nöjd som helst med iPaden!

Idag har vi inte varit ute, så jäkla trist när det regnar och slaskar!
Vi har städat, pysslat å bakat! Så jäkla goda kola kakor, och det var hur lätt som helst!
Det är ju NU som man bara hoppas på spontanbesök så man kan säga "nej men åh, jag har ju ingen fika, eller jovisst, jag har lite kakor här som jag slängde ihop häromdan" haha!

Nu så ska jag kolla Hollywood fruarna, dom roar verkligen mig! Jag gillar Anna Anka, så nu vet ni vilken sida jag står på ;)
Hon förstår sig på underhållningsvärde och bjuder på sig själv, det gillar jag. För att inte tala om Maria, hon får alla att vilja vara Mindy<3

Nej, här kommer ett bildregn!
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar