söndag 20 januari 2013

Yogalates på Actic var verkligen en hit! Tur att man har 5 gånger gratis (maxibladet) så jag hinner med ett par gånger till. Och tack Johanna för tipset och sällskapet! Saga uppskattade oxå att få leka med dig på sitt rum, som är ngt av det bästa hon vet❤

Efter passet så körde jag och köpte mat till familjen på MAX, och på ngn vänster så dagen efter när jag vaknade så misstänkte jag att jag råkat ut för en dålig hamburgare. Jag var kräk sjuk...
Tine och Emma skulle egentligen kommit hit och lekt, men jag fick avboka och gjorde inte många knop den förmiddagen.
Det fick över till kvällen, och jag var såååå hungrig men inte sugen på ngt. Usch, jag hatar magsjuka!

Jag lyckades, som lovat, ändå knepa ihop en söndags stek! Och den blev helt okej , lärde mig lite tips illa nästa gång. Och jag fick så mycket beröm ändå, min kille vet vikten av att berömma när det behövs, och inte bara när det är korrekt❤

På kvällen blev det chips, dipp å ostbågar. Och det gick bra att äta! ;)
Och nu är det redan söndag, time does fly!
Kanske ett friskis pass idag?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar